Kommentarer:

1 Sara:

Snälla lägg upp Fix You!
Det är en av mina favoritlåtar och jag skulle vilja se hur du/Manda framför den. :)

Du är sjukt duktig :')

Svar: TAACK! Tyvärr blev det nåt fel på inspelningen från uppträdandet så jag lägger upp en studioversion! :)<3
Adéle Ofelia Cechal

2 Johannannanana:

Grymmaste, bästa och coolaste !

Svar: Duuu eeee!!<3<3<3<3<3<3<3
Adéle Ofelia Cechal

3 Madde:

OMFG! AWESOME N AMAZIIING!

Svar: :)<3<3<3<3<3<3
Adéle Ofelia Cechal

4 Malin :

Så sjukt galet jävla grym ! Min idol !

Svar: Du e !!! <3<3<3
Adéle Ofelia Cechal

5 Ellen:

Du e så sjuuuuuukt duktig Adde!!! Håller med Malin, min idol! :D <3<3<3<3

Svar: Ååååååh taaaaack!! Jag uppskattar verkligen alla era kommentarer! <3<3<3<3<3
Adéle Ofelia Cechal

6 Klara:

Jag satt i publiken med mina kompisar och vi alla var helt mållösa! så vacker röst! du är fantastisk på det du gör och jag hoppas verkligen att du kommer långt och satsar på musiken.

Svar: Åååh taaack!!! Du fattar inte hur sjukt glad jag blir!!!!!!! :)<3 <3 <3
Adéle Cechal

7 Sara:

Du är så duktig!! En fråga vad är ackorden till Skinny love? :)

Svar: Tack så mycket! :) Jag hittade ackorden på nätet. Sök på "Skinny love chords" så hittar du flera olika förslag.
Adéle Cechal

Kommentera här: