Hometown Glory

 ny cover, skriv gärna tips om vad ni vill höra mer av.. så ja.

Kommentarer:

1 Malin:

så sjuuuukt bra! kan värkligen inte sluta lyssna på den! Du är bäst finis! :)<3

Svar: Duuuuu är ju bäääst fiiiinaste!!!!! <3<3<3<3<3<3
Adéle Cechal

2 Miniii:

ÅHHHHH GUD VAD BRA DU E FINASTE ADDE! En till låt jag e beroende av, så grym ! pusss

Svar: Åååååh, duuuuuuuu eeeeeeee!!! <3<3<3<3<3<3
Adéle Cechal

3 Ray Stephens:

Have you done any covers of Shirley Manson/Garbage?

Svar: No, not yet but I'll check them out! ;)
Adéle Cechal

4 .:

Kan du inte göra en cover på What hurts the most av rascal flatts? :)

Du sjunger så sjukt fint<3

Svar: Ååh tack så mycket!! <3 Och tack för tipset jag ska kolla upp den! ;)
Adéle Cechal

5 Anonym:

Jag tror att låten Luckiest girl av Vinsten skulle låta så sjukt mycket bättre om du sjöng den!!

Svar: Tack för tipset! Ska kolla upp den ;)
Adéle Cechal

6 Sara:

Åh herregud, du rörde mig fan till tårar. Så jäkla bra! Är inte en av de hjälpsamma människor som tipsar om vilka låtar du kan sjunga utan jag ville bara säga att du är så sjukt talangfull! Keep up the good work! :)

Svar: Åh tack så sjukt mycket, du förstår inte hur glad jag blir <3 verkligen tack <3
Adéle Cechal

7 micke:

kunde inte sova,,,, youtubade,, massa gammalt och så hittade "du" mig. fortsätt, du är så bra, nästan en som smäll i bröstet.älskar din sång/röst. Ha det och keep on ,,,,,

Svar: Åh tack, gör mig så glad att höra. :)
Adéle Ofelia Cechal

Kommentera här: